piątek, 12 kwietnia 2013

Kwietniowe wyzwanie fotograficzne: dzień 5. Podkładki pod kubki

Piątek to chyba mój ulubiony dzień tygodnia. Po porannym step aerobiku mam świadomość prawie czterech beztroskich dni, które mogę spędzić tak, jak chce. :) Mijający tydzień był dość zabiegany, przyda mi się więc chwila na złapanie oddechu... Tymczasem pora na piąty dzień Wyzwania Fotograficznego, którego tematem jest "blisko".


Lubię ten moment, kiedy skądkolwiek wracając jestem już blisko domu. Od razu myślę o tym, że zaraz usiądę sobie wygodnie i wypiję ciepłą herbatę. Uwielbiam ten napój! Jest doskonały na każdą porę roku i na każdy humor. Nie lubię jednak, kiedy kubek zostawia charakterystyczne ślady na meblach. Dlatego też stworzyłam cztery podkładki - dla siebie oraz moich gości. :)




5 komentarzy:

  1. i droga powrotna do domu jest zawsze krótsza ;)
    bardzo ładne podkładki - tez nie lubię tych śladów po kubkach na stole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię mieć blisko herbatę kiedy czytam książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubie herbate :) mam w domu teraz 14 róznych smaków hah

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbata z cytrynką jak najbardziej :) piękne podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekupażowe pokładeczki skąd ja to znam :) Śliczności bliskości :)

    OdpowiedzUsuń