wtorek, 4 czerwca 2013

Czerwcowe wyzwanie fotograficzne. Dzień 2

Drugi dzień wyzwania wyjątkowo z rana. ;) Dzisiejszy temat najbardziej mnie zaskoczył. Bo czy ja mam jakiś codzienny rytuał? Od razu pomyślałam o Rachel z serialu Glee, która co wieczór robi sobie specjalną maseczkę pielęgnacyjną. A co ja robię dla poprawienia samopoczucia?


Sięgam po herbatę. Dzień bez niej jest dniem straconym. Czy jest zimno, czy jest ciepło muszę wypić przynajmniej jeden kubek. Najlepiej z sokiem malinowym. Albo z cukrem i cytryną lub z miodem. ;)

A już wieczorem kolejna (i ostatnia) relacja z Autostop Race!

15 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak żyją ludzie, którzy nie piją herbaty w ogóle. Ja swojej nie kalam cukrem, ani żadnym innym dodatkiem, ale piłam pyszną, gotowaną z gruszką i sokiem gruszkowym oraz z miodem. Cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tam żyjemy... No nie, czasami piję herbatę imbirową. To znaczy tylko zimą.

      Usuń
    2. Jakieś świństwo pijecie i ludzi trujecie ;p

      Usuń
  2. Tak, kubek herbaty jest lepszy niż te wszystkie napoje i inne.
    A Twoje opcje są idealne na zimowe wieczory.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka to tylko zielona, biała, lub czerwona. Lub ze świeżej mięty - pycha!
    Wieczorkiem do książki, lub filmu jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za herbatą, a jeżeli już, to Rooibos lub Earl Gray.

    OdpowiedzUsuń
  5. herbata, tylko gdy jestem chora ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam herbaty ktore kupuje sie na gramy w specjalnym sklepie herbat pychota rozne smaki ja preferuje slodkie kwiatowe i owocowe

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jako jedna z nielicznych masz herbatę, wszyscy ta kawa i kawa, ja nie mogę tego zrozumieć, nie przepadam za kawą, ale herbata z chęcią! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. herbatka z cytryną, sokiem malinowym i łyżeczką miodu potrafi osłodzi nawet taki szarobury dzień jak dzisiejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio mao herbaty ale był czas ze 4-5 na dzień

    OdpowiedzUsuń
  10. trafne spojrzenie również i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbatka <3 :D dzień bez herbatki, to dzień stracony

    OdpowiedzUsuń
  12. z sokiem malinowym też lubię :)

    OdpowiedzUsuń